vrijdag 30 mei 2008

Bloggers block

# 1, 2 en 3
Tsja, wat zal ik hiervan zeggen? Dat wordt waarschijnlijk veel puzzelen en uitproberen voordat deze blog iets fatsoenlijks wordt. Nu ben ik al wel langer bezig met allerlei 2.0 toepassingen (rss enzo en ook flickr.com ken ik wel), maar om dit in de vorm van een goed lopend blog te gaan gieten valt nog niet mee. Heb uiteraard ook geen idee of ik voor het juiste blog (blogger/blogspot) heb gekozen, want de andere ken ik niet.
En dan staat het EK ook nog voor de deur terwijl we met deze cursus bezig zijn. Dan vliegen de oranjegekleurde reclames ons straks natuurlijk rond de oren. Nee, van mij mag de stekker er even uit.

4 opmerkingen:

Unknown zei

De foto die je hebt gekozen is mooi maar eigenlijk iets te groot t.o.v. de rest van de pagina

maar het begin is er toch maar mooi. Kom maar door met die reisverhalen :-)

Deedee zei

Wel erg knal hoor, rode letters op een zwarte ondergrond.

davidovix zei

Hoi Johan

Welkom is deze nieuwe bloggende wereld. Hou jij van voetbal dan???? Had je trouwens nog nagedacht over die vraag van Daan om volgende jaar eventueel jeugd te trainen??? Zo heel mooi zijn !!!

BirdBlok zei

He Johan, heb je de draaideur al gezien? Ik loop iedere dag even een paar rondjes, alleen niet zo hard dan jou :)) om in Oranje sferen te komen.

Goed weekend,
M